W 2019 roku Esther Abrami została pierwszym muzykiem klasycznym nominowanym do Global Awards w kategorii Social Media Superstar. Artystka poprzez TikTok i Instagram zdobyła nowych fanów, dzieląc się filmikami ze wskazówkami i pomocnymi technikami dla początkujących młodych muzyków. Do tej pory jej pasja do muzyki zjednoczyła ponad 295 tys. obserwujących na TikToku, 241 tys. obserwujących na Instagramiei 125 tys. obserwujących na YouTubie.
Esther Abrami studiowała w Royal College of Music, a także w Royal Birmingham Conservatoire. Gra na doskonałych skrzypcach Jean-Baptiste Vuillaume, wypożyczonych jej przez Beare' s International Violin Society. Album "Cinéma" zawiera nowe, orkiestrowe aranżacje tematów wielkich przebojów kina: "Igrzyska śmierci", "Wiedźmin", a także tematy z bardziej osobistych obrazów, takich jak nagrodzony Oscarem dramat "La vita è bella", francuski klasyk "Les Chorists" czy "Pamiętnik Anny Frank". Prócz tego odnajdziemy tam trzy tradycyjne klasyczne utwory, które stały się popularne jako ścieżki dźwiękowe do filmów oraz dwie zupełnie nowe kompozycje Anne Dudley i Rachel Portman.
Tracklista:
1. Toshio Masuda: Naruto: Alone Theme
2. Dmitri Shostakovich: The Gadfly, Op. 97: III. Youth (Romance)
3. Michael Nyman: If (From "The Diary of Anne Frank")
4. Anne Dudley: Chasing Rainbows
5. Composer Go Shiina: Demon Slayer: Kamado Tanjirou no Uta
6. Sonya Belousova / Giona Ostinelli: The Witcher: Toss A Coin To Your Witcher
7. Bruno Coulais: Vois sur ton chemin (From "Les Choristes")
8. James Newton Howard: The Hanging Tree (From "The Hunger Games: Mockingjay Pt. 1")
9. Astor Piazzolla: Libertango feat. Marcin
10. Shigeru Umebayashi: Yumeji's Theme (From "In the Mood for Love")
11. Rachel Portman: The Little Prince Orchestral Suite
12. Khaled Mouzanar: Zeyn (From "Capharnaüm")
13. Yann Tiersen: Comptine d'un autre été, l'après-midi (From "Le fabuleux destin d'Amélie Poulain" / "AMÉLIE")
14. Nicola Piovani: Buongiorno Principessa (From "La vita è bella")
15. Pyotr Ilyich Tchaikovsky: Valse sentimentale, Op. 51, No. 6