Klasyczne koncepcje, ponadczasowe wskazówki, najlepsi teoretycy i praktycy biznesu – wszystko w jednym miejscu
Przeanalizowaliśmy pomysły, spostrzeżenia, koncepcje i najlepsze praktyki biznesowe przedstawione w minionym roku w „Harvard Business Review”, aby wybrać te najbardziej nowatorskie i wpływowe. Książka ta, zawierająca przemyślenia cenionych ekspertów, od Satyi Nadelli z Microsoftu po Lyndę Gratton z London Business School, oraz przykłady firm od Nestle do TikToka, dostarcza najważniejszą i najbardziej aktualną wiedzę w dziedzinie zarządzania prosto do twoich rąk.
Zainspiruje cię, by:
przedefiniować role menedżerów w twojej organizacji,
włączyć cele ESG (środowisko, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny) do głównego modelu biznesowego firmy,
czerpać korzyści z różnic pokoleniowych i zachęcać pracowników w różnym wieku do uczenia się od siebie nawzajem,
ustalić, jakie umiejętności miękkie są niezbędne wyższej kadrze kierowniczej, i je budować.
mobilizować wszystkich do rozwijania umiejętności potrzebnych przy transformacji cyfrowej.
Kiedy premiera książki Harvard Business Review. 10 artykułow, które musisz przeczytać? Kiedy wychodzi Harvard Business Review. 10 artykułow, które musisz przeczytać? Data wydania książki zaplanowana została na 24.09.2024.
Zobacz też:||
Ostatnio oglądane
§
UWAGA: Zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie. Aby dowiedzieć się więcej o celu ich wykorzystania i zmianie ustawień Cookie w przeglądarce kliknij tutaj.