Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

(2024)


Obserwuj premierę
Poleć znajomemu

Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra
Data premiery
24.04.2024

Informacje
Gatunek:
Biznes i Marketing
Trailer:
[dodaj]

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośnik:
[dodaj]

Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie. Dyrektor marketingu jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przestawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.

W książce Marketing kwantowy Raja Rajammanar, dyrektor marketingu Mastercard, uznany przez magazyn Forbes za jednego z najbardziej wpływowych liderów marketingu na świecie, opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i podpowiada, jak sprawić, by piąty z nich stał się rewolucyjny dla rozwoju biznesu.

Bo to, co wydarzy się w Piątym Paradygmacie, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu.

A niemal wszystko, co dotyczy dzisiejszego marketingu, łącznie z samym pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też zmiany strategii na bardziej innowacyjną.

Dzięki tej książce dowiesz się:




  • Jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.

  • Jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów.

  • Jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży.

  • Jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją.

  • Jak będzie wyglądała przyszłość marketingu i jak walczyć o konsumentów jutra.





Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.



Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy
Dodaj komentarz


CAPTCHA
Zatwierdź

Gdzie kupić?

Darmowa wysyłka do Polski!

Newsy
Wszystkie tagi

nie przypisano jeszcze tagów



Kiedy premiera książki Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra? Kiedy wychodzi Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra? Data wydania książki zaplanowana została na 24.04.2024.

Zobacz też: | |
Ostatnio oglądane
§
UWAGA: Zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie.
Aby dowiedzieć się więcej o celu ich wykorzystania i zmianie ustawień Cookie w przeglądarce kliknij tutaj.


Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie
18
Listopad
2024
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Nd

Komponent wymaga Javascript