Sniper: Ghost Warrior 3

(2017)


Obserwuj premierę
Poleć znajomemu

Komentarze

Mi bardzo podobał się ostatni zwiastun "bracia". Przybliża trochę samą fabułę gry, a ta jest dla mnie bardzo istotna. Dodatkowo widać, że będą wybuchające głowy, co wygląda po prostu fenomenalnie!

Dlaczego te dni się tak dłużą? Fakt mam w co zagrać ale ciekaw jestem tej gry. 82 dni lol gdyby jeszcze inne gry trwały no tak ze pół miesiąca to ok ale cholera większość ma 5-6 h rozgrywki i multik który non stop jest taki sam. ta ma mieć około 35 h gry to jak na fps - mnóstwo. Dletego czekam :(

Czekam, oj, czekam. :) Ciekawie zapowiadająca się fabuła, spora mapa, multik, pory roku... Nic tylko czekać na kwiecień.

Co się tyczy nowego gameplaya, to pokazuje on juz znane lokalizacje, z tym że są one pokazane z innej perspektywy. W sumie jest to pierwsza perspektywa ;) jednak pokazane jest w zupełnie innych warunkach jakie nam do tej pory było oglądać. Mamy jasno, mamy słonecznie, nic tylko udac się i polować na dziki:) A te sa dorodne, mają nawet swoje giwery:) Przedstawia on oczywiście inne podjeście do znanej już nam misji,w sumie dwóch i tutaj należą się brawa studiu za to, że tak tego pilnują.

Tutaj gadu gadu odnośnie trybu multi, a w sieci krąży już nowy gameplay z gry, który pokazuje znane co prawda już misje, ale tym razem są one pokazane w ciągu dnia, a nie za mgła czy tez po ciemku. gdzie trzeba się bardziej skopiąc, aby nie narobić w spodnie. Mamy do obejrzenia misję z kościołem i tym momentem, kiedy zakładnicy kopią sobie groby oraz znaną misję z radrami. Pokazane znwou jest inne podjescie do tego miejsca. Na prawdę sutdio przechodzi samych siebie w Sniper Ghost Warrior 3.

Studio dość długo kazało czekać na informacje związane z trybem sieciowym, ale dobrze, że w końcu zabrali w tej sprawie głos. Przypuszczam, że poza takimi, które zawsze i wszędzie się znajda: zdobyć flagę, wszyscy na wszystkich solo lub zespołowo oraz zdobywanie terenu, CI Games myślało nad innymi opcjami. Nawet takimi, jakie wprowadziły CoDy - wariacje tych trybów. Owszem, było to miejsce, gdzie wszystko było w jednym miejscu i to losowo się zostawało przydzielonym do gry i do trybu. Niby fajnie, ale jak na coś się liczyło to nie można było albo uzbierać grupy graczy czy też tryb w pewnej wariacji nam nie wskoczył przez ileś gier. Poza tym, jakoś nie wyobrażam sobie snajpera w trybie flagi. To taki samobój, no chyba, że flaga jest biała, a snajper to francuz:)) Dobrze, że pracują nad czymś unikalnym, co może ktoś od nich skopiuje.

Sporo tych wiadomości o nadchodzącycm Ghost Warriorze. To cieszy, gdyz nie ma chyba nic gorszego niz pobudzenie w sieci, a później cisza i informacyjna pustka, która straszy po stronach. Nie można tego od tak sobie odpuszczac. I oby nie odpuścili. Ostatnie wywiady dają nieco do poczytania oraz pozwalają podziałać naszym szarym komórkom, aby móc sobie pogdybac odnośnie tego, w jaki sposób CI Games chce wprowadzić nowe rozwiązania do trybu wielosobowego. Na TDM i DM wszyscy są już gotowi, ale ten całkiem nowy i unikalny tryb może sprawić, że więcej ludzi zainteresuje się tym tytułem.

Przytoczone artykuły okazały się pomocne i zdradzające co nieco odnośnie trybu wieloosobowego w Sniper Ghost Warrior 3. Powiedzmy szczerze: z tym tajemniczym trybem dla wielu graczy CI Games może sporo zyskać. Tryby Team Deatmatch oraz Deathmatch każdy z nas zna i wie co się tam wyprawia. Biegamy i strzelamy, aby tylko najwięcej ugrać dla drużyny. Czasem mamy z tego jakieś profity, jednak należy mieć na uwadze, że taka zabawa może się szybko polecieć w odstawkę, gdyż wszystko to było. Wielkie nadzieje pokładamy w tym co nieznane i w jakiej formie to nam zaserwują, a byłoby miło, aby to było coś, czego jeszcze na tym poletku nie było.

Po wywiadzie z prezesem Tymińskim nadszedł czas, aby ktoś jeszcze się wypowiedział. Tym kimś jest Tomasz Prusek, który całkiem szczegółowo opisuje to, co zastaniemy w grze. Zatem w telegraficznym skrócie. W Sniper Ghost Warrior 3 będzie do dyspozycji 27 kilometry kwadratowe terenu do przeorania. Do tego dochodzi czas gry, który w sumie ma wynieść aż 35 godzin. Co w dzisiejszych czasach jest godne pochwały. A na dodatek wsparcie dla wielu kart graficznych.

Rzeczywiście sporo w nim ujawniono, ale jednak wciąż wiele rzeczy pozostało zagadką. My gracze jesteśmy raczej cierpliwymi istotami, gdyż w końcu jak się na jakiś tytuł czeka to można zapuścić korzenie. Zatem pozostawienie wielu informacji na później ze strony CI Games jakoś nie będzie spędzało snu z powiek. Licze, że przy tej produkcji zespół stanie na wysokości zadania i sprawi, że gra czy to na konsolach czy to na komputerach będzie trzymała stały poziom klatek. Choćby miałby być zablokowane to niech są, byle się grało płynnie. Co do mutli to zastanwiające jest to, że sa prawie dwa deatmatche. A to już jest sporo strzelania.

Artykuł, zaiste ciekawy przekazuje informacje o tym, że gra będzie długa na 35 godzin i jest to czas potrzebny na ogranie gry na sto procent. Rozdzielając go można się spodziewać 15 godzin głównego watku oraz 20 godzin na zaliczenie misji pobocznych oraz znajdziek. Wersje na PS4 i PC będą wspierały HDR. Gracze pctowi będą mogli korzystać z wielu kart graficznych, co przy takiej grze wydaje się być duŻą przewagą w trybie multiplayer.

Ostatnio czytałem wywiad z CEO CI Games na gamespot odnośnie SGW 3. Jak się okazuję gra będzie miała tryb multiplayer i kooperację. Multi zawsze spoko, ale kooperacja jest czymś na co liczyłem. Nie jest to potwierdzone, ale liczę, że będzie można przejść całą kampanię w dwie osoby. Jeżeli będzie można ustawić sobie tryb Very Hard czy Hardcore, to zapewne dla dwóch graczy i tak będzie to jakieś wyzwanie

Napięcie to on potrafi zbudować, a nawet czasem położyć:)) Jednak cieszy fakt, że coś w końcu się w tym temacie zadziało i nie jesteśmy skazani na domysły i plotki. Jest potwierdzone info, jest powiedziane że będzie deathmatch oraz tryb bliżej jeszcze nieznany, ale za to specjalne i dostosowany pod te produkcje. Czyli wszystko jasne. Ostatnio tez ukazał się wywiad Tomaszem Pruski, gdzie wspomina o wielkości mapy, a ta nie będzie mała - 27 kilometrów kwadratowych. Jeżeli będzie to wszystko dostępne w mutliku to będzie naprawdę długie polowanie:)

"Multi zawsze spoko, ale kooperacja jest czymś na co liczyłem. Nie jest to potwierdzone, ale liczę, że będzie można przejść całą kampanię w dwie osoby." Hm... Znaczy ze what? Nie łapię, co takiego nie jest jeszcze potwierdzone?

Podobno nie szesnastu a dwudziestu, zresztą niewielka jak dla mnie różnica. Ważne, że pojawił sie news i wreszcie coś wiadomo. I dobrze, bo przynajmniej na jeden z gorących tematów mozna przestać trzaskac dziobami, co już dość męczące co jakiś czas bywało. A ze "prezes unika konkretów"? No toz napiecie musi byc stopniowane. Z trzęsieniem ziemi na początek. Potem rośnie;) Mnie ten "brak konkretów" nie przeszkadza w niczym.

Prezes udzielił wielu informacji odnośnie nowego Sniper Ghost Warrior i jestem mile zaskoczony tym potwierdzonym trybem sieciowym. Co prawda unika konkretów, ale przyznam, że po tym co sie teraz dzieje na rynku gier mam dość newsów z kosmosu. Jednak wracając do sedna sprawy. Spodziewam się MP na poziomie szesnastu ludzi oraz w trybie specjalnym wykorzystania wszystkiego tego co udało się osiągnąć w kampanii. Jednak to są moje tylko życzenia i ciężko coś wiecej powiedzieć, skoro sam CEo nic nie mówił:)

CEO nie zdardzał zbyt wiele odnośnie nadhcodzącego trybu. Rozumiem, że nie chciał obiecywać gruszek na wierzbie. Jednak i tak udzieli kilku istotnych dla nas graczy informacji. Główną siła napędową Sniper Ghost Warrior 3 wciąż pozostaje kampania dla jednego gracza. Tryb wielosobowy będzie zawierał starcie drużyn oraz jeden specjalny i innowacyjny przygotowany pod tę grę. O ile wiem jak wdziała TDM o tyle nie wiem czego się spodziewać pod pojęciem specjalnego trybu. Otwarty świat daje całkiem sporo możłiwości, zatem licze na kreatywnośc studia.

Też miałem okazje się zapoznać z tym artykułem i jestem mile zaskoczony tym co prezes powiedział dziennikarzowi Gamespotu. Tryb multi ma być jako dodatek do kampanii, a nie jako pierwszoplanowa rola. I bardzo dobrze, gdyż daje nam to informację o tym, że CI Games skupia się na tworzeniu solidnego kawałka kodu dla jednego gracza, a nie rozdrabnia się na dwoje. Przypuszczam, że obecnie jeszcze tym Mpkiem zajmuje się mniejszy zespół, a później wszyscy się zjednoczą, aby dopieścić i wysłać DLCka i to takiego solidnego.

To że przenieśli datę premiery to my nic z tym nie zrobimy, możemy tylko czekać dalej i mieć nadzieję że to ostatni tego typu zabieg. Ja liczę na to że finalnie gra ukaże się w kwietniu już na wszystkich platformach i cieszę się że po ogłoszeniu opóźnienia nie przestali publikować nowych materiałów z gry. Świadczy to tylko o tym że nie zapomnieli o graczach, którzy z niecierpliwością czekają ich gry.

ostatnio wypuszczony do sieci longplay [krótszy niż zazwyczaj - CI Games lubi wypuszczać raczej godzinne filmiki:)] przedstawia nowe możliwości jakie pojawiły się w nadchodzącym Sniper Ghost Warrior.Niby to budżetowa gra była i nic nie wskazywało na zmianę, a tutaj okazuje się, że ten kto tak pomyślał strasznie się zdziwił. To co studio wzięło sobie do serca, to zapewne prośby graczy o kontynuację i o to, aby nawiązali do poprzednich części. Stylem i rozgrywką. Dobrze, że nie zrobili tego byle jak, tylko włożyli sporo sił, aby można było odczuć grę z dzisiejszych czasów.

Ja to w sumie żałuję, że te filmiki nowe nie sa godzinne a nawet dłuższe, ale chyba buduja napięcie, rzez to krótsze i nie chca za bardzo odkrywac karty. Niestetty.

Dołączając się do powiewu optymizmu - już prawie zapomniałam o sniper ghost warrior 3:)) jakoś się zrobiło cicho, mam nadzieję, że skoro termin został podany, to go producent dotrzyma. na temat poziomu samej gry i jej atrakcji to się wypowiem, kiedy po raz pierwszy zagram. na razie to wróżenie z fusów (czy newsów;))) . W kazdym razie - odpukać - wyglada to wszystko całkiem nieźle. szczerze mówiąc duzo lepiej, niż w okolicach dwójki, więc licze, że skoro w tej kwestii odwrotnie, to i w samej grze: trójka będzie dobra

Potwierdzam - od maja do sierpnia głosno nie było, aż sie lekko zaniepokoiłam. bardziej nawet niz obecnie, kiedy zmieniono date premiery na późniejszą. No ale po tej ciszy - tu się upieram - coraz więcej i coraz lepiej wyglądajacych materiałów się pokazuje i to napawa optymizmem.

Zdecydowanie filmiki były dłuższe, ale to się pewnie szybko zmieni. Seria w tym momencie bardzo zmieniła swoje oblicze. Przejście z budżetowca na AAA zobowiązuje do odpowiedniej jakość. Choć z nią bywa czasami różnie, to warto dać tej części Sniper Ghost Warrior szansę. Tym bardziej, że twórcy konsekwentnie realizują założenia projektu i pokazują nam kolejne postepy z pracy, aby nie było wątpliwości co do tego, w jakim kierunku gra zmierza. Można ze spokojem patrzeć w przyszłość, tym bardziej, że jak doszły mnie słuchy, CI Games wraz z SGW3 zmierzają na PlayStation Experience.

Z premierami ostatnio jest tak, że jest zapowiedziane i zaraz można się oswajać z myślą, że poprawka jest bardzo wskazana. Bo jakby tu nie patrzeć, liczy się czas. Uważam, że oprócz doszlifowania gry, CI Games chce uniknąc natłoku gier o snajperach w jednym terminie. Nie wiem dokładnie kto był pierwszy, a kto drugi, jednak nie ma to znaczenia. Mam nadzieję, że uda im się doszlifować na tyle, aby nie musieli się martwić poprawkami w dniu premiery.

Dodaj komentarz


CAPTCHA
Zatwierdź

Gdzie kupić?

Darmowa wysyłka do Polski!

Newsy

Wszystkie tagi

nie przypisano jeszcze tagów



Kiedy premiera gry Sniper: Ghost Warrior 3? Kiedy wychodzi Sniper: Ghost Warrior 3? Data wydania gry zaplanowana została na 25.04.2017. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Wkrótce również znajdziesz tutaj nasze recenzje i oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi.

Zobacz też: | |
Ostatnio oglądane
§
UWAGA: Zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej informujemy, że serwis ten wykorzystuje pliki Cookie.
Aby dowiedzieć się więcej o celu ich wykorzystania i zmianie ustawień Cookie w przeglądarce kliknij tutaj.


Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie
15
Listopad
2024
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Nd

Komponent wymaga Javascript